Schedule


From Monday to Friday:  

from 8 am. to 1 pm.  and from 2 pm. to 8 pm.

Saturdays and Sundays: closed




Contacts
Telf: 2511-8425 / 2511-7278  // WhatsApp: 2511-8425  ║ email: bvzt.le@ucr.ac.cr / bvzt1977@gmail.com  ║  facebook: @bibliotecaletras

Online catalogue

Locate bibliographic materials from the printed collections by entering keywords in the search box⬇️

Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Relationship among the contextual factors and their influence on the well-being of six Costa Rican English Teachers in their early-career years. Samantha Sophia Sánchez Céspedes

By: Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica Universidad de Costa Rica, Escuela de Formación Docente, Escuela de Lenguas Modernas 2023Description: 81 páginasSubject(s): Summary: De acuerdo con el resumen, este estudio analizó la relación entre los factores contextuales que afectan el bienestar de los docentes de inglés costarricenses en colegios públicos a través de una entrevista semiestructurada realizada a seis educadores de inglés quienes trabajaron o estuvieran trabajando en un colegio público
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

De acuerdo con el resumen, este estudio analizó la relación entre los factores contextuales que afectan el bienestar de los docentes de inglés costarricenses en colegios públicos a través de una entrevista semiestructurada realizada a seis educadores de inglés quienes trabajaron o estuvieran trabajando en un colegio público

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image Local cover image

 


© 2019, Universidad de Costa Rica ׀ Facultad de Letras ׀ Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán ׀ Correo electrónico: bvzt.le@ucr.ac.cr ׀
Teléfonos: 2511-8425 / 2511-7278
׀ WhatsApp: 2511-8425 ׀ Facebook: @bibliotecaletras ׀ Última actualización: Octubre del 2024